Гаранция, сервиз, резервни части за масажни столове Komoder

Komoder е единствената компания в България и Европа, която предлага 3 години гаранционни услуги за комерсиализиране на продуктите.

Доставката на продуктите на Комодър е от квалифициран персонал, който служителите ще преглеждат, сглобяват продукти и ще се предлагат В случай на технически проблем, моля изискайте с увереност на нашите сервизни услуги.

Технически отдел - Контакт

Телефон: 0888 805 839
Имейл: office@komoder.bg
Адрес: гр. София 1000, ул. Георги С. Раковски, No 117.

Техническа проверка и сервиз

3 Години гаранция

Гаранционните услуги, предлагани от Komoder, обхващат всички видове интервенции, включително: транспортни разходи, резервни части и ремонт. В зависимост от естеството на проблема с Вашия продукт, техническият отдел на Komoder ще реши дали продукта изисква:

1. пълна замяна
2. ремонт във Вашето местоположение
3. вземане и транспортиране до сервиз

3 Години гаранция

Удължаване на гаранционните услуги

В момента на покупка можете да изберете да удължите гаранционния срок от 3 на 5 години. Годишните разходи за всяка допълнителна година на гаранция се различават в зависимост от вида на масажния стол.

5 Години извънгаранционен срок

След изтичане на гаранционния срок можете да се възползвате от извънгаранционни услуги, така че ако имате технически проблеми с Вашето кресло, моля, свържете се с нас.

За да избегнете ситуации, които могат да доведат до прекратяване на гаранцията на продукта, моля, проучете ръководството за употреба, с което е доставен продукта.

Ситуации, които могат да доведат до прекратяване на гаранцията на продукта:

  • Неспазване на условията за употреба, посочени в ръководството за потребителя;
  • Уредът показва щети, причинени от механични аварии, удари, сътресения, проникване на течност, излагане на огън;
  • Съхраняване в неправилни условия - многократна работа при високи температурни разлики, които причиняват явлението вътрешна "кондензация", прекомерно излагане на влага или слънчева радиация, повреда на кабелите или на защитните елементи, или небрежност при употреба;
  • Продуктът е използван заедно с аксесоари, различни от тези, препоръчани от продавача;
  • Интервенции или ремонти, извършени от неупълномощени лица;

Квалифициран персонал

Техническият екип на Komoder участва ежегодно в курсове за специализация, така че услугите, предлагани от нашата компания, да бъдат според Вашите очаквания. Препоръчваме Ви да се свържете с увереност с нашите служители и да съобщите за всяка ситуация, възникнала при работата на нашите продукти.